Etichete

marți, 23 iunie 2015

Toy Chica si Mangle

Acum catva timp am postat aceasta teorie: http://fivenightsatfreddysro.blogspot.ro/2015/06/fnaf-3-minigames.html Acum voi posta o actualizare, deoarece m-am mai interesat, mi-am amintit si am ajuns la o concluzie... Toy Chica -> alt copil ucis de Mike.
Stiti ca am zis ca ea va lua tortul, dar mi-am amintit ca Mangle ia acel tort... Luandu-l isi mustumeste sufletul, nemaiavand nevoie sa ii dea tort copilului din ea <3
In minigame-ul cu Toy Chica, ea ii da tort unui copil, acela fiind cel ce o poseda... Avand un minigame cu ea si aces copil ajungem la ideea urmatoare ----> Este posedata, deci ---> a fost ucisa de nimeni altcineva decat Pink Guy. De aici am facut urmatoarea poveste (nu stiu daca e reala, e doar o teorie):
Era o zi frumoasa le Freddy Fazbears Pizza. Toti copii se distrau de minune. O fetita se juca cu animatronul ei favorit, Toy Chica. Pink Guy a vrut sa ucida din nou pe cineva, acest obicei devenise un viciu pentru el. Dupa cum spuneam, voia sa ucida din nou pe cineva, dar toti erau in grup si nu voia sa faca o crima prea mare. Plimbandu-se a vazut acea fetita jucandu-se cu Toy Chica. A ucis-o. Animatronului i-a parut foarte rau de ceea ce i se intamplase noii sale prietene. A ridicat-o si a pus-o in costumul sau. De atunci acea fetita iubitoare de dulciuri o poseda pe Toy Chica.
REPET: Nu stiu daca este reala aceasta poveste, pur si simplu mi-am imaginat-o ;)
Avem totusi niste chestii care sunt contra acestei teorii: Nu exista fantoma Toy Chicai si nu exista arcada... Eu pot spune altceva... Arcada este cea din cam 7, iar fantoma este Phantom Chica ;)
#ToyChica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu