Etichete

sâmbătă, 13 iunie 2015

Povestea generala

Five Nights at Freddy's este un joc horror point-and-click, creat de Scott Cawthon în noiembrie 2014. Jocul este făcut pentru platformele: Windows, Android și iOS.
În acest joc jucătorul privește prin ochii gardianului de noapte al pizzeriei Freddy Fazbear Pizza,pe nume Mike Schmidt . Scopul jocului este să supraviețuiești pentru principala atracție a pizzeriei,caracterle animatronice ce distrează copii. Ei sun numiți Freddy, Bonnie, Chica și Foxy. Din păcate , pe timpul nopții, ei se transformă din niște animăluțe drăguțe în niște roboții ucigași. Ei te omoară prin băgarea ta într-un costum confundându-te cu un endoskeleton fără un costum, iar acest lucru este împotriva regulilor. Povestea acestui joc este aceasta: Intr-un local numit Fazbear Familly Dinner unde un anumit gardian al pizzariei a ucis 5 copii ,el find imbracat in costumul lui Golden Freddy unde o sa fie bagat al cincilea copil,acel om este poreclit purple man(iar dupa a fost numit Vincent),Marioneta(The puppet in engleza),un animatron in care este mama celui de al cincilea copil a pus copiii in animatroni iar copiii au posedat animatroni adica Freddy,Bonnie,Chica,Foxy si Golden Freddy.Acum copii vor sa se razbune pe purple man(Vincent) fiindca i-au omorat omorand paznicul din acea noapte crezand ca e purple man(Vincent).

#ToyChica

13 comentarii:

  1. imi place five night at freddy`s 3 e de groaza rau!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place five night at freddy`s 3 e de groaza rau!

    RăspundețiȘtergere
  3. ba imi place fnaf dar povestea e adevarata e nu ca ar exista dar este fnaf sister location

    RăspundețiȘtergere
  4. ba imi place fnaf dar povestea e adevarata e nu ca ar exista dar este fnaf sister location

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu e adevarat the puppet nu e mama lui golden freddy se dovedestein fnaf 2 ca the puppet e tot un copil. Voi macar siti povestea adevarata??

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi place five nights at freddy's

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am jucat si five nights at freddy's sister location

    RăspundețiȘtergere
  9. ai dreptate puupet nu este mama lui golden freddy se află asta din fnaf 2 din minigei mul în care tu eşti freddy şitre buie su dai bprajiture le copii lor iar sus este pupet care plânge iar din dreapta vine purpăl gui care îl omoara pe pupet care nueste o mama care se sinugide şi este un copil care este omorât dw purpăl gui.



    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place fnaf 3 și povestea lui








    RăspundețiȘtergere