Etichete

miercuri, 1 iulie 2015

The Puppet (update)

Mi-am dat seama ca Puppet e copil :))))))))))
Mdeah, stiu...
Din minigame-ul Take cakes to the children :)))
No bun, adevaratul story:
Pink Man/Purple Man era angajat la pizzeria Freddy Fazbear. Un copil a ras de el. Acesta s-a enervat si l-a ucis. Era incepator asa ca l-a lasat in baie. Noaptea si-a dat seama de greseala pe care o facuse asa ca a ascuns acel copil in costumul lui Puppet. De atunci, Pink Man/ Purple Man a devenit dependent de crime... ;)
Scuze ca am deschis acest subiect de o mie de ori, dar acum mi-am luminat gandurile :)
#ToyChica

2 comentarii:

  1. falsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Drq stie... Poate fi mama, dar poate fi si copil... Acum nici nu stiu ce sa mai cred :)))

      Ștergere