Etichete

luni, 13 iulie 2015

More about PlushTrap

Ok, o sa scriu aici mai multe despre PlushTrap! Dupa ce m-am mai gandit la mesajul acela, mi-am dat seama... Lucruri teribile vin in pachete mici... Deci plush-urile si toy-urile sunt cele mai periculoase, asta se refera la PlushTrap... Se pare ca la geam ar fi cineva... Adica SpringTrap... Cred ca el l-a adus la viata pe PlushTrap, punand un copil in el... Unii (SasukeRo) spun ca ar fi copilul lui Purple Guy, dar eu nu cred asta, in primul rand, nu avea sotie (pff, cine s-ar indragosti de Purple Guy, inafara de Roxy din povestea mea :3 ) deci nu avea copil... Ok, poate in PlushTrap se afla Pink Guy (el e mai mic de statura...) Dar o sa aflam, poate PlushTrap are un glitch in sistem ca Toy-urile...
Sper ca v-au placut teoriile mele...
#ToyChica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu