Etichete

joi, 16 iulie 2015

FNaF 4 Trailer

A aparut trailer-ul de la FNaF 4...
Se pare ca esti intr-o casa... Cel mai posibil casa lui Purple Man mic :)
Totul e diferit... Nu mai esti intr-o pizzerie, trebuie sa te misti, nu mai ai camere... E creepy rau!
Se pare ca nici ventilatoru' ne se lasa XD (00:34).
Acum reactiile mele:
-Ce crezi ca vezi?
Eu: Mhm... Pare un fan mad :P
-Ce crezi ca joci?
Eu: Nu stiu... Probabil de-a fata-ascunselea cu moartea...
-Ce casa ai cumparat?
Eu: O casa bantuita! De ce ma terorizezi?
~dupa 3 secunde~
Eu: Aaaaaaaaaaaaah! Ventilatoru' se intoarceee! Piei satana! Pieiiii!
-Inchide usile!
Eu: Clarrr! Stau cu ele inchisa toata noaptea!!! Sper sa nu consume curent... :/
~Dupa alte cateva secunde~
Eu: Aww! Ce draguuu' e plushtrap
-Uita-te in dulap
Eu: De ce? Aaaaaaaaaaaah, ce oribil! Stai...Unde ii este limba?
-Pazeste-ti spatele!!!
Eu: Unde plecati mititeilor? Aii, da' ce urati is!
Eu: Ce e acolo? Nu te du acolo... Nu te duuu!
~Jumpcare~
Eu: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
-Five Nights at Freddy's 4
Eu: Ce? Crezi ca o sa joc jocul asta? M-am pi$at pe mine de frica la trailer! Cum dr@cu sa mai am curaj sa-l joc...
Ies de pe video... Vad *Scott Cawthon*
Eu: WHAT THE FUCK???Asta ii trailer oficial?
~A doua zi~
Eu: VREAU SA APARA FNAF 4!!!

Mrg... Uitati si trailer-ul :)))
Aceasta postare a fost mai mult un not-scary sa va pregatesc pentru adevarata teroare :)))

#ToyChica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu